12 תשובות
בן אדם שמחובר לרגשות שלו ולאמפתיה
יותר נורמלי מרוב האנשים שחיים פה
אני עושה את זה כל הזמן, גם יושבת באמצע המדרכה, זה כיף ונחמד והייתי מחבבת בן אדם כזה. אל תרגישי מוזר
לא, אני אחשוב שהוא חמוד
בא ומלטף את החתול איתו
אני אחשוב שהוא בן אדם טוב ונחמד
אני עושה את זה כל הזמן
אבל מצד שני אני על הרצף אבל אני לא חושב שזה קשור
אני אחשוב שהוא אדם ממש חמוד
הייתי חושבת שהוא מוזר רק כי הוא מדבר איתו
חמוד לאללה הייתי מצטרפת
אני מלטפת חתולים לפעמים יושבת איתם על ספסל ואני לא על הרצץ