5 תשובות
כן מה הבעיה
אנונימית
זה חמוד ביסודי אבל חוץ מזה לא
כן זה לא שיש שם מישהו באותו הרגע
חחח בבית ספר שלי היה כזה, לא ישבתי כי זה סתם מביך אבל חברים אין נע אע
באותו הנושא: