9 תשובות
כן
שואל השאלה:
^ שלפני שהפ מתקבלים לטיס מעבירים אותם סדנת שבי שבוע שכאילו מדמה חטיפה ומרזיקים אותם בשבי ומענים אותם כדי לראות איך הם מגיבים המטרה של זה נראלי זה לבדוק אם הם ישברו ויגידו לחוטפים את המידע דהם רוצים או ישרדו כי לחטוף טייס ולהצליח לשבור אותו זה מלא מידע מודעני
לראות אם הם נשברים לעינויים ומספרים סודות מדינה
שואל השאלה:
לא חושב
שואל השאלה:
גם לפי מה שהבנתי הם לא יודעים מתי מתחילה הסדנה פשוט יעשו דימוי של חטיפה ביום אקראי שזה גם קשה
יש טייסות.
הן גם עוברות.
זה באמצע הקורס, לא לפני הגיוס.