2 תשובות
כנראה m-16, כמו שטנקיסטים סוחבים m-16 והכלי לחימה שלהם זה טנק.
שלד"ג ו669 כנראה עם m4 כי הם יחידה התנדבותית.
שלד"ג ו669 כנראה עם m4 כי הם יחידה התנדבותית.
לא.
אבל, בדרגת קצונה מסוימת אפשר להיות עם אקדח, וכל טייס הוא קצין.
אבל, בדרגת קצונה מסוימת אפשר להיות עם אקדח, וכל טייס הוא קצין.
באותו הנושא: