2 תשובות
כנראה m-16, כמו שטנקיסטים סוחבים m-16 והכלי לחימה שלהם זה טנק.
שלד"ג ו669 כנראה עם m4 כי הם יחידה התנדבותית.
לא.
אבל, בדרגת קצונה מסוימת אפשר להיות עם אקדח, וכל טייס הוא קצין.