6 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה הדור שלנו וזה מזעזע. הם יגדלו את הילדים שלהם עם המחשבה השואה זה היה שקר וישראל, מדינה של מסריחים
זה לגיטימי לבקר את ישראל.
זה אבל כן בעייתו באותו זמן לומר מאיפה את ולא לרצות להיכנס לפוליטיקה.
אני חושבת שכן יש אטימות מסויימת, במיוחד שכולם עושים מזה צחוק עכשיו. אבל בסך הכל אני חושבת שזה לגיטימי לבקר את המדינה.
אם לא היינו מבקרים דברים שנראים לנו לא נכונים המצב היה מאוד רע
לא מעניין אותי מה הם חושבים עלינו

מבחינתי הם יכולים לקפוץ ראש לאסלה
שואל השאלה:
נכון. צריך לבקר אבל זה אפילו לא ביקורת בשלב הזה, זה ממש ממש שנאה ובדיחה. ישראל עושה גם דברים מדהימים ועושה דברים עם סיבה אבל על זה לא מדברים
זה אף פעם לא היה על פלסטין.
אנונימי
הם שטופי מוח של הפרוגרס ששונא את ישראל. לדעתי זה לא ישתנה לזמן הקרוב