התחברות הרשמה

מה הדעה שלכם לגבי העולם הבא

אתם חושבים שיש משהו אחרי המוות או לא
31 ביולי 2022, 22:49
חוות דעת    
3 תשובות
עולם הבא הוא קונספט שהומצא ותו לא.
במבה 4
כלום.
התודעה מפסיקה להתקיים ואתה כבר לא חושב או קיים.
ש
שאלה ללא מהות
לדעתי יש
ה
הרכלניתהמעודנת
באותו הנושא:
מה לדעתכם הדבר הכי נוראי לגבי העולם שלנו?
מה הדעה שלכם לגבי תעשיית הבשר בארץ ובעולם?
מה הדעה שלכם לגבי להביא ילדים לעולם?
שאלה למאמינים לגבי העולם הבא ותחיית המתים, רוצה לשמוע את דעתם:)
מה הדעה הפוליטית שלכם ? והדעה שלכם לגבי הדת ?
מה הדעה שלכם לגבי הפלה?
מה הדעה שלכם לגבי זוגיות פתוחה?
איזה "עולם" יותר מרגש לדעתכם,העולם האמיתי או העולם הוירטואלי (שבסמארטפון,מחשב שלכם,אינטרנט ואפליקציות וכו') ?
הי, מעניין אותי לדעת את הדעות שלכם לגבי הדר מוכתר!
מה הדעה שלכם לגבי הגדלת חזה?
מה הדעה שלכם לגבי העגיל ספטום?