2 תשובות
כמובן שזה גם וגם..

הוא כל הזמן טוען שזה זכותו הדמוקרטית, מציב מראה וכל מני דברים כאלה...
אבל בדמוקרטיה זה לא תפגין נגד מי שבא לך, אתה לא יכול להפגין נגד אזרח פרטי כי הוא אמר משהו שלא מוצא חן בעיינך..
אתה יכול להפגין נגד נבחר ציבור, רצוי עם סיבה מוצדקת, אבל אתה יכול לצאת גם די משועמם ולהגיד סתם הפגנה נגדך כי אני שונא אותך.. לגיטימי רק שאתה מראה שאין לך אף טענה חוץ משנאה.
נוסיף על זה שאם כל הכבוד לדמוקרטיה, שלטון החוק ואכיפה גובר על זה, וצריך לבקש אישור מהמשטרה, בשביל הבטיחות של הציבור...
שכל זה לא קורה, וכשאר האכיפה כאן מוזרה אז נשאלת השאלה האם כל זה בכלל נסיון הפחדה של מישהו?
אז המצב מאוד מטריד ומפחיד..
גם וגם הבן אדם יצור מארץ היצורים