6 תשובות
כן
הוא די מפגין דעה
לפי מה שהיועמשית אמרה אז כן
כן ולא
שואל השאלה:
זה באמת חוקי להפריע לאנשים באמצע הכביש ולחסום אותם?
אנונימי
מה שהוא עושה זה הפגנה לא חוקית.
הפגנה, כל הפגנה, בייחוד כזו שמפריע לשקט הציבורי צריכה אישור ויידוע של המשטרה.
מרדכי דוד לא מבקש ולא מקבל אישורים לשום הפגנה שלו.
במידה והוא היה מבקש אישור מהמשטרה, הוא היה מקבל, וגם מקבל אבטחה שתגן עליו כמו שההפגנות שחסמו את איילון קיבלו.