13 תשובות
כי זה מבוסס על סדרת ילדים
לי יש את הספר, לא ראיתי בו משהו שלא מיועד לילדים
לי יש את הספר, לא ראיתי בו משהו שלא מיועד לילדים
שואל השאלה:
בתור מישהי שקראה את הספר, יש שם מלא דברים שהם לא מתאימים לצעירים ^
בתור מישהי שקראה את הספר, יש שם מלא דברים שהם לא מתאימים לצעירים ^
ילדים חושפים את עצמם כל הזמן לדברים שלא מתאימים לגיל שלהם, כלום לא חדש
למה לא? זאת סדרת ילדים וכמעט אין ילדים שלא צורכים תוכן יותר מפחיד מזה
שואל השאלה:
יש שם דברים שיכולים לעשות טראומות למישהו. ראיתי צעירים מפחדים מדברים הרבה פחות גרועים מאלה ^ ^^
יש שם דברים שיכולים לעשות טראומות למישהו. ראיתי צעירים מפחדים מדברים הרבה פחות גרועים מאלה ^ ^^
בחירה שלהם מה לעשות
שואל השאלה:
נכון אבל אז ייכנסו לטראומות ואז ייקרו דברים גרועים אחרים כמו שההורים יאשימו את היוצר או אנשים אחרים ^
נכון אבל אז ייכנסו לטראומות ואז ייקרו דברים גרועים אחרים כמו שההורים יאשימו את היוצר או אנשים אחרים ^
זאת בעיה שלהם
אז ההורים צריכים לקחת תאחראיות זה לא מזיז לאף אחד
שואל השאלה:
בד"כ בארץ כשהורים לא יודעים מה לעשות הם מאשימים אחרים, ואז זה הופך להיות בעיה של אחרים ^
אם כבר הבעיה של ההורים יותר
בד"כ בארץ כשהורים לא יודעים מה לעשות הם מאשימים אחרים, ואז זה הופך להיות בעיה של אחרים ^
אם כבר הבעיה של ההורים יותר
זה תלוי מאוד
הוא לא מתאים לבני 8
אבל מגיל חטיבה הוא מצוין
הוא לא מתאים לבני 8
אבל מגיל חטיבה הוא מצוין
שואל השאלה:
אם הייתי קוראת את זה בחט"ב כנראה גם הייתי נקרפת ^
אם הייתי קוראת את זה בחט"ב כנראה גם הייתי נקרפת ^
^אני קראתי את זה שנה שעברה, כיתה ז', וכך גם חברים רבים שלי, ונהנתי מכל רגע
באותו הנושא: