13 תשובות
כי זה מבוסס על סדרת ילדים
לי יש את הספר, לא ראיתי בו משהו שלא מיועד לילדים
שואל השאלה:
בתור מישהי שקראה את הספר, יש שם מלא דברים שהם לא מתאימים לצעירים ^
ילדים חושפים את עצמם כל הזמן לדברים שלא מתאימים לגיל שלהם, כלום לא חדש
למה לא? זאת סדרת ילדים וכמעט אין ילדים שלא צורכים תוכן יותר מפחיד מזה
שואל השאלה:
יש שם דברים שיכולים לעשות טראומות למישהו. ראיתי צעירים מפחדים מדברים הרבה פחות גרועים מאלה ^ ^^
בחירה שלהם מה לעשות
שואל השאלה:
נכון אבל אז ייכנסו לטראומות ואז ייקרו דברים גרועים אחרים כמו שההורים יאשימו את היוצר או אנשים אחרים ^
זאת בעיה שלהם
אז ההורים צריכים לקחת תאחראיות זה לא מזיז לאף אחד
שואל השאלה:
בד"כ בארץ כשהורים לא יודעים מה לעשות הם מאשימים אחרים, ואז זה הופך להיות בעיה של אחרים ^
אם כבר הבעיה של ההורים יותר
זה תלוי מאוד
הוא לא מתאים לבני 8
אבל מגיל חטיבה הוא מצוין
שואל השאלה:
אם הייתי קוראת את זה בחט"ב כנראה גם הייתי נקרפת ^
^אני קראתי את זה שנה שעברה, כיתה ז', וכך גם חברים רבים שלי, ונהנתי מכל רגע