7 תשובות
קניתי יד שניה
איזה יונדאי (לא זוכר איזה) עלה לי 15000 ש"ח
קילומראז' 70 אלף
אנונימי
שואל השאלה:
קנית לבד או עם עזרה מההורים?
ומרוצה מהאוטו
אנונימית
קניתי מחסכונות שלי
אחלה רכב, חסכוני
אנונימי
קניתי אאודי
ההורים קנו לי חח
אנונימית
שואל השאלה:
מקנאה בך וואי
אנונימית
להה אין כל כך מה לקנאות.
זה בסך הכל אוטו
אני לא רציתי שההורים שלי יקנו לי הם קנו לי ליומולדת בלי ידיעתי
רציתי לעשות את זה לבד עצמאי להרגיש שאני עובדת קשה
אם תרצי תוכלי.
עד כמה שזה נשמע קישלאתי את יכולה לעשות הכל עם כוח רצון
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת לגמרי
אבל יש לי בגרויות על הראש אז...
אנונימית