9 תשובות
מורה מן הסתם
מורה
מורה בהרבה
אנונימי
תלוי איפה מזכירות רפואית
אם מדובר על מיון אז שם
אבל אם לא אז מורה
מורה, מזכירות רפואית לרוב זה כמעט זהה למזכירות בכללי.
זו התמודדות שונה עם קבוצות אחרות לגמרי באוכלוסיה. בתיכון ילדים עם בעיות התבגרות למיניהן והתמודדות עם ההורים שלהם שבטוחים שהילד שלהם צודק בכל דבר. ומזכירות רפואית להתמודד עם הרבה מבוגרים עצבניים שלא מבינים נהלים ומתעקשים שמה שהם מבקשים זה הדבר הנכון ושלא צריך הפנייה לשירות מסויים וכו וכו. ממ... אני אישית מסתדר הרבה יותר טוב עם נוער בעייתי מאשר עם קשישים עצבניים חח אבל כל אחד מה שהולך לו. זה אישי.
ברור שמורה
נראה לי מורה
יש ילדים ח*אות