20 תשובות
משקית תש הרבה יותר עבודה עם חיילים וכולם מאוהבים בך
סמבצית יותר אחריות אבל יותר צ'יל ולרוב שבוע שבוע שזה מטורף
סמבצית יותר אחריות אבל יותר צ'יל ולרוב שבוע שבוע שזה מטורף
משקית תש זה שירות יותר משמעותי
אנונימי
שואל השאלה:
^^סמבצית זה עם חופש? ומשקית תש אני רוצה להינות ולעשות באמת שירות משמעותי אבל גם סביבתי וטוב, לכן אני אל ידועת במה לבחור כי אני חושבת ששתיהן מעולים
^^סמבצית זה עם חופש? ומשקית תש אני רוצה להינות ולעשות באמת שירות משמעותי אבל גם סביבתי וטוב, לכן אני אל ידועת במה לבחור כי אני חושבת ששתיהן מעולים
אנונימית
^^^ ואללה לא ידעתי שסמבצית זה שבוע שבוע, בכל זאת נשמע לי תפקיד חשוב
לגבי שאלתך, את צריכה ללכת עם מה שאת חושבת שאת יותר מתאימה אליו, עם את אדם שמאוד טוב ביחסי אנוש ואוהבת לעזור ולטפל באנשים לכי על משקית תש
לגבי שאלתך, את צריכה ללכת עם מה שאת חושבת שאת יותר מתאימה אליו, עם את אדם שמאוד טוב ביחסי אנוש ואוהבת לעזור ולטפל באנשים לכי על משקית תש
אנונימית
שואל השאלה:
^אני בדיוק מה שאמרת אבל גם במבצעת נשמע מטורף
^אני בדיוק מה שאמרת אבל גם במבצעת נשמע מטורף
אנונימית
הייתי סמבצית בהגנה אווירית.
תפקיד קשוח ונוראי (לפחות בשבילי)
לא ישנים כמו שצריך. ישנים בחמ"ל עם עוד בנות שלא בהכרח מסתדרים (אם את תיהי בחמ"ל ישן)
תמיד יהיו ריבים על תקנים , מי תהיה בתקן מי לא מי תוציא גימלים ותדפוק את כולן.
מאמינה שיש כאלה שאהבו את התפקיד, זה אישית החוויה שלי
תפקיד קשוח ונוראי (לפחות בשבילי)
לא ישנים כמו שצריך. ישנים בחמ"ל עם עוד בנות שלא בהכרח מסתדרים (אם את תיהי בחמ"ל ישן)
תמיד יהיו ריבים על תקנים , מי תהיה בתקן מי לא מי תוציא גימלים ותדפוק את כולן.
מאמינה שיש כאלה שאהבו את התפקיד, זה אישית החוויה שלי
אנונימית
תפקיד משחיר ברמות בקיצור , יכולה להגיד שאחריי כמה חודשים בצבא כבר לא יעניין אותך "משמעות" בתפקיד הזה. סליחה שאני משחירה אבל תפקיד קשוח מאוד מאוד . לא רואים אור יום כמעט .והיה קפוא בחמ"ל כי יש שם מערכות שחייב שיהיה קר . הייתי יוצאת החוצה ושוכבת על הדשא מול השמש כאילו מינימום יצאתי ממנהרה
אנונימית
וואי אחות מצטערת שזאת הייתה החוויה שלך בתפקיד הזה, מצד שני יש לתפקיד צדדים טובים לא? צחוקים וכזה, בסוף את גם למדת הרבה דברים על עצמך ועל התפקיד עצמו וגם חווית את זה וזה מה שבנה אותך
אנונימית
שואל השאלה:
אני אשמח לדעות שלכן כי הן באמת מאוד עוזרות לי להבין בדיוק מה אני רוצה
אני אשמח לדעות שלכן כי הן באמת מאוד עוזרות לי להבין בדיוק מה אני רוצה
אנונימית
ברור שלמדתי על עצמי והיו גם בנוסף צחוקים וחוויות טובות. אבל גם "טראומות" וחוויות קשות מהבנות שהיו איתי בתפקיד . אווירה של ממש לדפוק אחת השנייה. רובנו היינו בפגישות קבועות אצל הקב"ן . אבל יכול להיות שזה תלוי במקום שנופלים עליו. מאמינה שיש כאלה שהחוויה הרבה יותר חיובית משלי
אנונימית
שואל השאלה:
חוץ מהבנות שבעיקר עשו לך חוויה שלילית, איך זה היה בתור התפקיד עצמו? מה עשית והאם הרגשת שאת באמת נותנת מעצמך דברים טובים ולא סתם עושה איזה תפקיד שנתנו לך?
חוץ מהבנות שבעיקר עשו לך חוויה שלילית, איך זה היה בתור התפקיד עצמו? מה עשית והאם הרגשת שאת באמת נותנת מעצמך דברים טובים ולא סתם עושה איזה תפקיד שנתנו לך?
אנונימית
תשמעי אני הייתי בהגנה אווירית . לדעתי בחי"ר זה שונה מעט
אבל מהחוויה שלי התפקיד בעיקר היה לענות לטלפונים . לקבל דיווחים ולהעביר אותם הלאה . כן בהתחלה זה מגניב ומעניין כי זה מסווג ומשתמשים בכל מיני מילות קוד . אבל אחריי תקופה בצבא זה הכי פחות עניין אותי. עניינו אותי האנשים , הצחוקים החוויה הכללית .
מה שחיובי שאני יכולה להגיד לך זה שחמל זה "הלב" של הבסיס . כולם מכירים אתכם (לטוב או לרע) תמיד חיילים ששעמם להם היו באים ויושבים איתנו שעות ומדברים . גם עצם העובדה שזה בלי טלפונים כי אסור בפנים זה כן עוזר לך להתקרב יותר לאנשים , ללמוד להיות תקשורתית יותר בלי הסחות דעת זה באמת היה כיף. לשבת עם אנשים (שלא דווקא איתך בתפקיד אלא סתם באו להעביר את הזמן בחמל ) עד השעות הקטנות של הלילה.
מה שכן הטיפ הכי חשוב שאני יכולה לתת לך זה לקחת את הכל בקלות לא משנה "כמה דופקים אותך" לא משנה באיזה תפקיד . תמיד בצבא הכל נראה שחור כי זה כל החיים שלך עכשיו. אבל זו תקופה שאין לך באמת דאגות לכסף, לימודים, משפחה. בדיעבד הייתי לוקחת הכל יותר בקלות ופשוט עושה מה שטוב לי כי זה כולה צבא זה בועה. דופקים אותך? מעלים אותך משפט? לא נורא זה כולה במסגרת הצבא זה גם חוויה .
אבל מהחוויה שלי התפקיד בעיקר היה לענות לטלפונים . לקבל דיווחים ולהעביר אותם הלאה . כן בהתחלה זה מגניב ומעניין כי זה מסווג ומשתמשים בכל מיני מילות קוד . אבל אחריי תקופה בצבא זה הכי פחות עניין אותי. עניינו אותי האנשים , הצחוקים החוויה הכללית .
מה שחיובי שאני יכולה להגיד לך זה שחמל זה "הלב" של הבסיס . כולם מכירים אתכם (לטוב או לרע) תמיד חיילים ששעמם להם היו באים ויושבים איתנו שעות ומדברים . גם עצם העובדה שזה בלי טלפונים כי אסור בפנים זה כן עוזר לך להתקרב יותר לאנשים , ללמוד להיות תקשורתית יותר בלי הסחות דעת זה באמת היה כיף. לשבת עם אנשים (שלא דווקא איתך בתפקיד אלא סתם באו להעביר את הזמן בחמל ) עד השעות הקטנות של הלילה.
מה שכן הטיפ הכי חשוב שאני יכולה לתת לך זה לקחת את הכל בקלות לא משנה "כמה דופקים אותך" לא משנה באיזה תפקיד . תמיד בצבא הכל נראה שחור כי זה כל החיים שלך עכשיו. אבל זו תקופה שאין לך באמת דאגות לכסף, לימודים, משפחה. בדיעבד הייתי לוקחת הכל יותר בקלות ופשוט עושה מה שטוב לי כי זה כולה צבא זה בועה. דופקים אותך? מעלים אותך משפט? לא נורא זה כולה במסגרת הצבא זה גם חוויה .
אנונימית
וכן לקחת בחשבון שאם התפקיד רק עם בנות שיהיה כנראה דרמות , ריכולים אבל זה חלק מהעניין .
לעומת זאת יכולות גם להיות החברות הכי טובות
לעומת זאת יכולות גם להיות החברות הכי טובות
אנונימית
ולגבי התפקיד היו פעמים שהרגשתי חסרת משמעות , אבל זה נטו נופל על איפה את משובצת. פשוט רוב החיילים בתכלס לא עושים כלום במיוחד בבסיסים סגורים. זה כמו בית שני כזה . יכולה להעיד על עצמי שהתגייסתי ורציתי להיות הכי משמעותית בעולם אבל אחריי תקופה בצה"ל רציתי לעשות כמה שפחות ופשוט להנות מהאנשים חח אבל אולי אני לא דוגמא . זה קייטנה
אנונימית
^ חושבת שבסוף כל תפקיד בסדיר הוא יחסית משעמם כי באמת אין כל כך מה לעשות ולא צריך אותך כל הזמן, העיקר זה לעבור את זה, למרות שקשה והכל להבין שהכל זה משחק והכל זה שטויות וצחוקים, כל תפקיד הוא משחיר ככה או ככה
אנונימית
חד משמעית
אנונימית
תלוי איפה לדעתי סמבצית זה תפקיד מעולה מניסיון
שואל השאלה:
אנונימית, אני יכולה לדבר איתך בפרטי??^^
אנונימית, אני יכולה לדבר איתך בפרטי??^^
אנונימית
בטח
אנונימית
זאת אני תשלחי לי בכיף הודעה :)
אנונימית
באותו הנושא: