2 תשובות
בעיקרון סמבצית זה תפקיד הרבה יותר מבצעי. אך תלוי באיזה חמל את תהיי, יכול להיות שתהיי בחמל ותשתעממי ויכולה להיות בחמל סופר מבצעי.
משקית תש זה תפקיד מאוד ממלא ומשמעותי אבל לא מבצעי
למרות הסיכון ממליצה לך לבחור בסמבצית
משקית תש זה תפקיד מאוד ממלא ומשמעותי אבל לא מבצעי
למרות הסיכון ממליצה לך לבחור בסמבצית
אנונימית
תש לא יתן לך כלום
באותו הנושא: