8 תשובות
כי זה נוח
וככה יש יותר זמן עם המשפחה או משהו
שואל השאלה:
לא חושבת שזה קשור למשפחה, אני מכירה מלא הורים דפוקים שעובדים בבית ^
אולי כי הם יותר אוהבים את זה
יש להם את האפשרות אז למה לא?
שואל השאלה:
מה כיף בלעבוד בבית? ומה הם בכלל עושים שם?
מה סתומרת מה הם עושים?
אותו הדבר שעושים בעבודה רק בבית
שואל השאלה:
לא נשמע לי הגיוני שייעבדו בעבודה נורמלית וגם יהיו בבית כל הזמן ^
מה אני יודעת?
הם יוצאים החוצה מדי פעם
שואל השאלה:
לא ברור איך זה הגיוני ^