8 תשובות
כי זה נוח
וככה יש יותר זמן עם המשפחה או משהו
וככה יש יותר זמן עם המשפחה או משהו
שואל השאלה:
לא חושבת שזה קשור למשפחה, אני מכירה מלא הורים דפוקים שעובדים בבית ^
לא חושבת שזה קשור למשפחה, אני מכירה מלא הורים דפוקים שעובדים בבית ^
אולי כי הם יותר אוהבים את זה
יש להם את האפשרות אז למה לא?
יש להם את האפשרות אז למה לא?
שואל השאלה:
מה כיף בלעבוד בבית? ומה הם בכלל עושים שם?
מה כיף בלעבוד בבית? ומה הם בכלל עושים שם?
מה סתומרת מה הם עושים?
אותו הדבר שעושים בעבודה רק בבית
אותו הדבר שעושים בעבודה רק בבית
שואל השאלה:
לא נשמע לי הגיוני שייעבדו בעבודה נורמלית וגם יהיו בבית כל הזמן ^
לא נשמע לי הגיוני שייעבדו בעבודה נורמלית וגם יהיו בבית כל הזמן ^
מה אני יודעת?
הם יוצאים החוצה מדי פעם
הם יוצאים החוצה מדי פעם
שואל השאלה:
לא ברור איך זה הגיוני ^
לא ברור איך זה הגיוני ^
באותו הנושא: