התחברות הרשמה

אנשים שעובדים בבתי קפה/מסעדות כנסו

איך אתם מתמודדים עם העומס? כמה זמן לקח לכם ללמוד את העבודה על הקופה או על המכונות קפה והכל? (כאלה שעובדים בדלפק הכוונה)
זו עבודה קשה? עם הלקוחות והכל
7 ביוני 2024, 15:30
מסעדותעבודהבית קפהקפה    
תשובה אחת
אני עבדתי בפיתה וזה היה עבודה ממש לא שווה שילמו מינימום והיה המון הזמנות
א
אנונימת 17
באותו הנושא:
אנשים שעובדים או עבדו בלנדוור כנסו בבקשה!
אנשים בני 14-17 שעובדים כנסו
אנשים שעובדים כנסו
אנשים שעובדים במקומות כמו קניונים כנסו רגע
אנשים שעובדים בבקשה כנסו
אנשים שעובדים כנסו
אנשים שעובדים ומחסירים מלא כנסו דקה חייבת את עזרתכם
אנשים שעובדים כנסו!!
אנשים שעובדים כנסו בבקשה (16-18)
אנשים שמלצרים בבית קפה או מסעדה כנסו שניה
אנשים שעובדים במטבח של מסעדות מה הדבר הכי דוחה שנתקלתם בו?