5 תשובות
תרדיי יעשה לך פלאים!
לדעתי תרדי ל4
אם את מרגישה ש-5 יחידות מעמיס עלייך, אז כן תרדי ל-4 יחידות
איזה כיתה את?
אם את יא כדאי מאוד כי יש לך בגרות בשניהם ואם את מרגישה שאת משקיעה ועדיין מקבלת ככה אז עדיף אבל אם י פשוט תשקיעי יותר באמת תנסי כי חמש זה טוב אני קצת מתחרטת שירדתי
אם את יא כדאי מאוד כי יש לך בגרות בשניהם ואם את מרגישה שאת משקיעה ועדיין מקבלת ככה אז עדיף אבל אם י פשוט תשקיעי יותר באמת תנסי כי חמש זה טוב אני קצת מתחרטת שירדתי
שואל השאלה:
יא
יא
אנונימית