5 תשובות
תרדיי יעשה לך פלאים!
לדעתי תרדי ל4
אם את מרגישה ש-5 יחידות מעמיס עלייך, אז כן תרדי ל-4 יחידות
איזה כיתה את?
אם את יא כדאי מאוד כי יש לך בגרות בשניהם ואם את מרגישה שאת משקיעה ועדיין מקבלת ככה אז עדיף אבל אם י פשוט תשקיעי יותר באמת תנסי כי חמש זה טוב אני קצת מתחרטת שירדתי
שואל השאלה:
יא
אנונימית