5 תשובות
לא
אבל תהי חייבת לשפר ציונים, יכול להיות שלא יגישו אותך לבגרות עם ציונים נמוכים
שואל השאלה:
מה זה כן אבל לפי חוזר מנכ"ל אסור להם להכריח להוריד אותי
אנונימית
^^ נכון אבל מותר להם לא להגיש לבגרות אם את לא מקבלת ציון עובר במבחנים ומתכונת/מגן ...
אין לך סיבה להישאר ב4 ולהתחיל להשקיע רק ביום של הבגרות זה לא יעזור לך
לא

אבל הם יכולים לא להגיש לבגרות