5 תשובות
לא
אבל תהי חייבת לשפר ציונים, יכול להיות שלא יגישו אותך לבגרות עם ציונים נמוכים
אבל תהי חייבת לשפר ציונים, יכול להיות שלא יגישו אותך לבגרות עם ציונים נמוכים
שואל השאלה:
מה זה כן אבל לפי חוזר מנכ"ל אסור להם להכריח להוריד אותי
מה זה כן אבל לפי חוזר מנכ"ל אסור להם להכריח להוריד אותי
אנונימית
^^ נכון אבל מותר להם לא להגיש לבגרות אם את לא מקבלת ציון עובר במבחנים ומתכונת/מגן ...
אין לך סיבה להישאר ב4 ולהתחיל להשקיע רק ביום של הבגרות זה לא יעזור לך
אין לך סיבה להישאר ב4 ולהתחיל להשקיע רק ביום של הבגרות זה לא יעזור לך
לא
אבל הם יכולים לא להגיש לבגרות
אבל הם יכולים לא להגיש לבגרות