3 תשובות
חברה שלי עובדת שם
תלוי בתפקיד אבל בגדול זה אחלה
העיקר לעבוד!
לבנות מוסר עבודה לאט לאט זה הכי טוב לפי דעתי
כן וואו באמת בין החוויות שהיו לי
אנונימית