5 תשובות
שואל השאלה:
באמת?? וואי אני ממש שוקלת ללכת לעבוד שם
אני מאמין שיהיה לך סבבה, זה מסוג העבודות שטובות לצעירים מקסימום פחות מתחברים בקטנה
Xta
שואל השאלה:
וואי אבל ממני בתחבצ זה שעה וחצי
אני מכיר מישהו שעבד שם והיה מבסוט
Xta
מומלץ לקנות שם
אנונימי