12 תשובות
אין לך כל כך מה לעשות פשוט להתעלם בעיקר
אל תגיב לצחוקים או למבטים הם מחפשים תשומת לב
להתעלם, הם יפסיקו מתישהו וישכחו מזה
להתעלם מהם. זה ממש לא יפה, היא גם ככה לא שווה אותך..
וחוץ מזה מחר כולם שוכחים מזה שיהיה ברור
למה שתספר ושיצחקו עלייך לא הבנתי?
שואל השאלה:
^ לא יודע מניח שהיא סיפרה לחברות שלה ואז שרואים אותי מצחקקים או עושים מבטים
אנונימי
זה קרה או שאתה מפחד שזה יקרה?
שואל השאלה:
^ קרה
אנונימי
שמע אחי וגם אם יצחקו עליך
מה יש לצחוק ,אז דחתה אותך
אתה עשית מה שחלק מהגברים מפחדים לעשות
באמת אחי שהם סתם מחפשים תשומת לב
אני יכולה להבטיח שזה נשכח מהר לאנשים יש חיים חוץ מסיפור דחייה
אנונימית
נדלקת, וזה הכי בריא ושגרתי .
לכולם זה קורה.
אין כאן שום דבר מצחיק.
נראה שהם ילדותיים.
אין מה להתבייש.
היה לך אומץ לספר לה.
ביג שאפו.
היא כנראה לא נועדה , וגם לכלכה בלפרסם את זה .
מגיע לך מישהי נהדרת. וזה יבוא
אתה הכי ראוי
וטוב שנפטרת ממנה.