8 תשובות
תגיד לה שאתה מרגיש שהתרחקתם ושאתה רוצה שלפחות תהיו ידידים ותשאל אותה איך היא מרגישה אליך. בהצלחהה
אנונימית
היא לא תדבר איתך כמו שצריך בעתיד הקרוב וסביר להניח שהיא תתנתק ממך לגמרי בסוף השנה גם.
אתה צריך להשלים עם זה... אין ברירה.
יש מצב אתה אומר לי מה האות הראשונה של השם שלך? ושלה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אגיד לך אבל מה זה משנה:
שלי זה נ
שלה זה ע
אנונימי
קרה לי עם ידיד שלי את אותו המקרה רק שאני לא עונה לו יבש, להפך
אנונימית
אתה מתאמץ לשכוח. אין מה לעשות. ואל תדבר איתה, אם היא עושה טובה שהיא עונה. זה יעבור.
שואל השאלה:
אבל איך בדיוק? או לפחות איך לגרום לה לדבר איתי כמו שצריך?
אנונימי
תנסה לשכוח מזה, קרה קרה, אין מה לעשות.
פשוט תדבר איתה כאילו כלום לא קרה ותמשיכו הלאה