5 תשובות
שואל השאלה:
כיאילו מה אני אמורה לומר לפני
אנונימית
נותנים לפסיכולוגית לדבר, היא מובילה את השיחה
אנונימית
אם אני זוכרת נכון בהתחלה פשוט הפסיכולוגית שואלת אותך שאלות ומשם את פשוט ממשיכה לדבר
מכירים, יותר מכירים באופן שטחי לדעתי, תלוי
בפסיכולוגית, זה יכול להיות גם סתם רק שיח נחמד בתור התחלה
על מה שמביא אותך אליו למה הגעת, מה קשה לך, הוא יכוון עם שאלות, ואתה לא חייב לדעת מראש מה להגיד פשוט לענות ולבוא בראש פתוח ורוגע