3 תשובות
היכרות בסיסית. את מספרת על עצמך, מסבירה את הרקע, למה הגעת אליה, מה את מצפה מהטיפול, מה מפחיד אותך, מה קשה לך ואת צריכה איתו עזרה, וממשיכים משם. כדאי לציין אם היית בטיפול בעבר (ואם כן, לציין מה עזר ומה לא), וגם להביא לידיעתה אם יש לך אבחנה רלוונטית או שאת מטופלת גם במקום אחר (נניח על כדורים)
אנונימית
תתני לה להוביל שיחה
שואל השאלה:
מה כאילו על ההתחלה לספר לה על הבעיות הקשות שלי?
מה כאילו על ההתחלה לספר לה על הבעיות הקשות שלי?
אנונימית
באותו הנושא: