7 תשובות
בראון
יקר אבל תוך חודש רואים תוצאות
של סנסיקה איך שלא אומרים את זה
של בראון ipl 5 מעולה אני אחרי טיפול שלישי ראיתי כבר תוצאות משמעותיות
שואל השאלה:
כל כמה זמן צריך לעשות?
אנונימית
^בהתחלה עשיתי פעם בשבוע, אחר כך פעם בחודש, ואחר כבר חודשיים עד שהשיערות לא צומחות לגמרי
אפילציה זה פתרון לצמיתות יש את גילי נוי שהיא מקצועית, התוצאות כבר מהטיפול הראשון, היא נהדרת
השיטה לא כואבת ולא נשארים סימנים או פצעים
שואל השאלה:
שזאת את אחרת למה שתפרסמי אותה
אנונימית