8 תשובות
אני לא מקפידה אבל על התחלה כבר רואים
זה הרחיק לי את הגדילה של השערות
אם היה לי כוח להקפיד ממזמן לא היה לי
הוא שווה אבל ממש
שואל השאלה:
באיזה מחיר לגיטימי לקנות אותו?
אנונימית
נראה לי אמא שלי קנתה אותו בליאור עדיקה ב
2100
אנחנו משתמשות 3 אז זה שווה
ושלנו זה 2 ראשים יש כמה סוגים
זה שלנו בליאור עדיקה יותר זול
שואל השאלה:
תוך כמה זמן ראית תוצאות?
אנונימית
בראון הכי טוב
בראון
בדיוק היום דקל העלתה איזה משהו תסתכלי בסטורי שלה the_dekel