11 תשובות
דווקא הביאו לי קרם כזה שנקרא טבעקוטן וזה עזר לי ולא חזר מאז כמה שנים
רק סטרואידים עוזרים
רק סטרואידים עוזרים
שואל השאלה:
היה לך בגבות ?
היה לך בגבות ?
אנונימי
כן זה מה שמרחתי על הגבות
אבל צריך להתמיד בזה יחסית ואז זה לא יחזור (לפחות לי)
אבל צריך להתמיד בזה יחסית ואז זה לא יחזור (לפחות לי)
לאח שלי יש ויש לו משחה כזאת שהכינו לו רוקחים או משהו שעזרה לו מאוד
הכי טוב זה רופא עור
הכי טוב זה רופא עור
אגב יש גם משחה בשם הידרואגיסטן היא אפילו יותר טובה מטבעקוטן
קצת התבלבלתי ונזכרתי שאחרי טבעקוטן זה כן חזר לי ואז הביאו לי את הקרם ההוא וזה לא חזר
קצת התבלבלתי ונזכרתי שאחרי טבעקוטן זה כן חזר לי ואז הביאו לי את הקרם ההוא וזה לא חזר
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
אנונימי
שואל השאלה:
תגידי לכמה ימים וכמה פעמים הוא הביא לך תהידרואגיסטן ?
תגידי לכמה ימים וכמה פעמים הוא הביא לך תהידרואגיסטן ?
אנונימי
וואי האמת שאני לא זוכרת כי עבר מלא זמן
ניסיתי לחפש במרשמים שלי אבל מופיע רק השם של הקרם בלי תדירות שימוש
אבל אם אני לא טועה שמתי את זה כל יום בוקר וערב ונראה לי למשך שבועיים לא בטוחה
ניסיתי לחפש במרשמים שלי אבל מופיע רק השם של הקרם בלי תדירות שימוש
אבל אם אני לא טועה שמתי את זה כל יום בוקר וערב ונראה לי למשך שבועיים לא בטוחה
אגב אם תלך לרופא מתישהו והוא יביא לך טבעקוטן קח בחשבון שאם תמרח את זה בבוקר ואתה יוצא מהבית דיי רואים את זה זה לא נספג מהר כל כך בגלל זה גם ביקשתי תחליף מרופא אחר בנוסף לזה שזה לא הכי עבד עליי
שואל השאלה:
הוא רשם לי תהידרואגסטין את אומרת עבר לך? כי אנשים אמרו לי שהמשחות של הרופאי עור מחמירים את זה אז אני לא יודע
הוא רשם לי תהידרואגסטין את אומרת עבר לך? כי אנשים אמרו לי שהמשחות של הרופאי עור מחמירים את זה אז אני לא יודע
אנונימי
איפשהו זה נכון שאומרים את זה וגם התבאסתי אבל מה כבר יש לעשות מה עדיף שזה יישאר ויהיה מגרד, כואב ומעצבן ולהתבייש בזה?
לי אישית זה לא חזר מאז כבר כמה שנים, אולי עליך זה ישפיע אחרת נשאר רק לנסות
לי אישית זה לא חזר מאז כבר כמה שנים, אולי עליך זה ישפיע אחרת נשאר רק לנסות
באותו הנושא: