5 תשובות
כן, בדרך שבה הם מגיבים למצבים חברתיים, והתגובה שלהם ברוב הדברים היא שונה
כן.
יותר בדגש על סיטואציות חברתיות.
יותר בדגש על סיטואציות חברתיות.
כן ברור יש לי ילדה בגן שהיא על הרצף בתפקוד דיי נמוך יש לה קושי בליצור קשר עין, היא אוהבת לשכב על הרצפה, היא צריכה לפעמים לצאת מהגן לטיול כי מאוד קשה לה, היא לא מתקשרת עם ילדים אחרים קיצר כן זה כמובן תלוי בתפקוד שלהם
אני עם אוטיזם ואני הייתי בגן רגיל
שואל השאלה:
גם אני
גם אני
אנונימית
באותו הנושא: