11 תשובות
זה תלוי בהרבה דברים
כנראה אתה עובר יותר דברים שגורמים לך לפקפק בעצמך
כן
כן אבל זה עניין של תקופה
פשוט יש עליות וירידות
אני לא יודעת בכן כמה אתה אבל בטוחה שיבוא יום ותרגיש שזה משתפר
גם אני ככה
זה בכללי אמור להיות ההפך אבל יכול להיות כי כולם מתגברים נהיים יותר מוצלחים ומתחילים גם להתגבר בפנים להראות יותר טוב אולי בגלל זה
חח אני בוכה בול אני
לא ידעתי שזה רללווטי לעוד אנשים
בן כמה אתה
אנונימית
וממה אתה חושב שזה נגרם
אנונימית
זה יכול להיות הגיוני כי המודעות עולה ואז מבינים יותר על העולם והביטחון יכול לרדת. אבל זה לא אמור להיות ככה.
כםן זה מה שקורה לי
אנונימית
שואל השאלה:
17
אנונימי