4 תשובות
כן לגיטימי אבל לא להגזים
הגיוני. כשאתה מתבגר אתה גם מתפתח שכלית, ויודע שכדאי פחות לסמוך על אנשים כמו שסמכת בתור ילד בלי היכולת לזהות או לנתח דברים. גם, בתהליך ההתבגרות שלך אתה תפגוש בהמון סוגי אנשים, חלקם או רובם יהיו די קקות.
שואל השאלה:
אבל נשארתי בלי חברים בגלל החוויות הנוראיות שחוויתי
לא יודע כבר
אנונימי
כן. זה יתגבר ככל שתתבגר.