11 תשובות
לדעתי שם יפה זה רותם
לי
בר או יסמין
עלמה אולי
או יובל
לא יןדעת פשוט אני לא אוהבת את השם שלו
או יובל
לא יןדעת פשוט אני לא אוהבת את השם שלו
אמה או אמילי
גילי
הייתי נשארת עם השם שלי
אנונימית
אן.
למה את מתכוונת ב"אם"? שינוי שם קיים.
בשניה שאני בת 18 ויהיה לי את הכסף לזה השם משתנה לאמבר!!!!!!
בשניה שאני בת 18 ויהיה לי את הכסף לזה השם משתנה לאמבר!!!!!!
שואל השאלה:
ממתי זה עולה כסף
ממתי זה עולה כסף
אנונימית
^מתמיד לצערי
באותו הנושא: