6 תשובות
פחות שנאה אלא יותר שיפוט
אנחנו יצורים מאוד שיפוטיים
ואפשר פשוט להאמין באהבת חינם ולשפוט את כולם לטובה וזה ישתכך
למה שאם ננסה לא לשנוא את השונה נאלץ לשנוא חלק מאיתנו? לא שמעתי על זה
לשנוא את השונה? זה הגיוני אם זה מדובר על שוני משמעותי ומשפיע
אבל לקבל את השונה ולא לשנוא אותו בטח זה אפשרי וקיים (השאלה מה הסיטואציה כמובן )
שואל השאלה:
כי אם יש בתוכינו שנאה קבועה לשונה, אז אם אנחנו אוהבים את מי שבעולם נחשב כשונה, אז אנחנו בעצמינו פשוט נייצר לעצמינו שונה אחר לשנוא.
זה יותר שאנחנו מוכרחים לשנוא כי זה קונספט קיים, כי ליבת השנאה היא פחד וסלידה מאיומים פוטנציאליים. בדיוק כמו שחייבים לתת לכעס להתבטא, בין אם על עצמך או על אחרים, אחרת הכל במילא מתפוצץ בצורה מכוערת.
שנאה לשונה אינה לכולם. דווקא יש ללמוד מן השונה.
תלוי אם השנאה היא שנאת השונה או שנאת הדומה לדבר השנוא מתוך צדקה לפעולות שלך כלפיו.