התחברות
הרשמה
איך מפתחים קשר לקשר יותר עמוק עם אנשים מעבר לסמול טוק?
10 בפברואר 2026, 21:58
נושאים לשיחה
דיבור
חברות
תשובה אחת
זה פשוט מתפתח עם הזמן
א
אדיוט תפוז 3
באותו הנושא:
איך לפתח קשרים יותר עמוקים עם אנשים?
אתם אנשים רציניים עמוקים או אנשים יותר קלילים ?
מרגישה תסכול עמוק, אין לי חברים ואני לא מנסה גם לפתח קשרים
איך להיות בנאדם יותר עמוק, ולהגיע לשיחות עמוקות עם אנשים?
אנשים באמת מפתחים קשרים מסטיפס?
למה אני לא מצליח לפתח פה עם אנשים קשר של יותר משיחה של 10 הודעות?
זה הגיוני שיש לי קשר וקל לי יותר לפתח שיחות עם אנשים בסטיפס ולא בחיים האמיתיים?
לדעתכם האנשים האינטלקטואלים והליברליזם הם אלה שמקדמים/מפתחים את כל מדינה והופכים אותה ליותר מפותחת?
אנשים עם חרדה חברתית מפתחים מודעות עצמית גבוהה יותר?
איך יוצרים קשרים ומפתחים חברות עם אנשים?
איך לפתח סגנון יותר ספרותי ועמוק כזה בכתיבה?