5 תשובות
אפשר לערער, השאלה למה קיבלת באן, מה הסיבה שהם רשמו לך
שואל השאלה:
לא קיבלתי, שאלתי בכללי.
אה אז כן תמיד אפשר להגיש ערעור, נגיד היה במשחק gta online פעם גליץ' שהיה אפשר לעשות מאות מיליונים ב-5 דקות, כל מי שניצל את הגליץ'הזה ולא ידע איך להתנהל נכון עם הכסף שהוא הרוויח ממנו קיבל ריסט לחשבון, וכמה חברים שלי קיבלו באן ממנו, אחרי התכתבות של כמעט חודשיים עם רוקסטאר הם החליטו להחזיר להם את החשבון אבל עם איפוס מלא, לקחו להם הכל והם התחילו מרמה 1
שואל השאלה:
אה וואו קשוח, תודה רבה.
באהבה