4 תשובות
אטום נייטרלי זה אטום שמס' הפרוטונים ומס' האלקטרונים שלו שווים.
(אלקטרונים-שלילי. פרוטונים-חיובי)
ושאטום נייטרלי מקבל אלקטרונים הוא הופך לאטום שלילי.
*פרוטונים לא יכולים להיווסף לאטום.
(אלקטרונים-שלילי. פרוטונים-חיובי)
ושאטום נייטרלי מקבל אלקטרונים הוא הופך לאטום שלילי.
*פרוטונים לא יכולים להיווסף לאטום.
אנונימי
הופך להיות בעל מטען שלילי
הוא הופך להיות שלילי
המטען שלו נהיה שלילי
באותו הנושא: