7 תשובות
כן
תמשיך להגיד לעצמך שאתה לא הומו
אנונימי
כן נורמלי לחלוטין. אנחנו רגילים לבהות בדברים יפים
אנונימית
כן
כן
אני לא נמשכת לבנים אבל כשאני אראה מישהו ממש חתיך יש מצב שאני אסתכל עליו הרבה
אני פשוט לא ארצה לנשק אותו או משהו
אני לא נמשכת לבנים אבל כשאני אראה מישהו ממש חתיך יש מצב שאני אסתכל עליו הרבה
אני פשוט לא ארצה לנשק אותו או משהו
באותו הנושא: