8 תשובות
אולי כי אהבת אותו ולהיות חתיך זה לא כל מה שמשנה
אנונימי
we accept the love we think we deserve
כי אהבת אותו? כי צברת איתו חוויות? כי האופי בסוף זה מה שמתאהבים בו? הרבה סיבות..
קשר רגשי - קשה להתנתק מבן אדם שאהבת ושהיה חשוב לך ומשמעותי בשבילך (אפילו עד היום)
כי את מאוהבת בו?
שואל השאלה:
זה באמת נכון
זה באמת נכון
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה אני עושה ?איך להתנתק ממנו?
אנחנו בפרינדזון כזה
אז מה אני עושה ?איך להתנתק ממנו?
אנחנו בפרינדזון כזה
אנונימית
לא קשור לסתומה, להיות סתום זה להגיב את זה בשאלה הזאת המקום להבין שוואלה יש כאן מישהי שמתמודדת עם משהו וצריכה עזרה עם זה
אני מאמין שזמן מרפא את הכל ולאט לאט תוך כדי שתשקיעי בעצמך, תחביבים, חברים, כל דבר שעושה לך כיף את תרגישי טוב יותר ויותר
אני מאמין שזמן מרפא את הכל ולאט לאט תוך כדי שתשקיעי בעצמך, תחביבים, חברים, כל דבר שעושה לך כיף את תרגישי טוב יותר ויותר
באותו הנושא: