דווקא עכשיו במלחמה, פשוט יש לי חום (היה לי אתמול 39.7 וירד לי היום ל38), כאבי ראש, כאבי גרון ואף סתום ומנוזל. תביאו לי תרופות סבתא ודברים שעוזרים לכם כשיש לכם כאבי גרון או ראש בבקשה אני ממש מרגישה לא טוב, לקחתי כדור ועדיין אני פשוט על הפנים ברמות תודה רבה לעונים