9 תשובות
וואי אתה בטראומה ממישהיא?
אהבתי
בהתלחה השיר נשמע כמו פריקה מאשר שיר ראפ כזה, והמשך השיר גם נחמד, כתבת יפה
1. שגיאות כתיב. רושמים כוויות, לא "כביאות". ניסיתי איזה דקה להבין אם התכוונת לכבאית.
2. בשיר לא צריך חרוזים? או לפחות שזה יהיה עם מספר הברות שווה בחזרות?
3. נלחמו בדרקון וקפצו מעל לבה נשמע יותר כמו סופר מריו מאשר סיפור נסיכות... זה היה פחות לבה ויותר מכשפים/ אבירים שחורים/מפלצות
הדבר היחיד שקלעת עליו היה שאני גבר... וחשבתי שאתה מחפש ביקורת בונה?
שואל השאלה:
זה נראה כאילו אתה חיפשת לרדת לי על השיר.
ביקשת ביקורת בונה, אז אני חיפשת מה צריך תיקונים. כשאתה שולח מכונית למוסך, המוסכניק צריך להגיד מה שבור וכמה עולה לתקן, לא להחמיא על הפלייליסט שלך ועל זה שהמראות נקיות.
שואל השאלה:
אבל המוסכניק לא יורד על הרכב של הלקוח
אבל אני לא ירדתי על השיר, אני אמרתי מה החלקים שהיו שגויים או שלא מצאו חן בעיני. זאת כל המטרה של ביקורת בונה.
אם הייתי יורד על השיר, נכנס בכל הכוח בכל פיפס קטן ומפציץ.
שואל השאלה:
רואים שאתה גבר בן 40 שלא מבין כלום בכתיבה