התחברות הרשמה

מה דעתכם על הקטע שכתבתי ואשמח לביקורת בונה

דיי
פשוט די
היא צועקת
אבל פשוט זה לא
והקולות בראש רק מתחזקים
לא נותנים לה מנוח
הראש מסתחרר
הבקבוק זרוק על הרצפה
וחרדה מתמשכת
התקפים באים והולכים
ואת הכל היא סופגת
מותשת מכלום
מפחדת מציוץ הציפורים
היא רק נובלת
לא מצליחה לפרוח
היא מזמן מתה
אבל מוות אפל
כזה שהיא צוחקת
אבל רואים איך עיניה
מרוקנות מחיים.
16 במאי 2023, 13:12
ביקורתחוות דעתסיפוריםכתיבהפריקה    
3 תשובות
זה אפל ועצוב ודיכאוני.

אהבתי מאוד :)
T
Theo
מדהים בעיניי
הכתיבה שלך מהממת
המלכה האנונימית
כתיבה מהממת!
מדהימה:)
פרח?
ר
רקל
באותו הנושא:
כתבתי קטע כתיבה ( זה לא עליי זה נטו קטע כתיבה ) אשמח לדעה:)
קטע שכתבתי אשמח לשמוע את דעתכם.(זה טיפה לא מובן,ואשמח שתרשמו לי את המסקנות שלכם)
מה דעתכם על הקטע שכתבתי? אשמח אם תדרגו
היי כתבתי קטע ואשמח שתגידו את דעתכם הכנה !
אשמח לביקורות ודעות על הקטע שכתבתי(בתיאור)
קטע שכתבתי ואשמח לקבל חוות דעת:))
היי, יש קטע שכתבתי ואשמח אם תקראו ותחוו עליו דעה.
מה דעתכם על הקטע שכתבתי ואשמח לביקורת בונה
כתבתי קטע על חולת סרטן ואשמח שתגידו לי מה דעתכם.
כתבתי קטע קצר ואשמח שתתנו חוות דעת
היי, כתבתי קטע קצר ואשמח לחוות דעת אמיתית וכנה עליו