התחברות הרשמה

הסכם הולך להיחתם עם איראן סביר להניח בשבועות הקרובים איראן הסכימה לוויתורים מרחיקי לכת..

מה גרם לאנשים להיות בטוחים שתקיפה אמריקנית היא עניין ודאי?
הרי שסביר ואפילו די בטוח שגם אם לא היה הסכם לא היה תקיפה
7 בפברואר 2026, 19:41
ישראלמלחמהאיראן    
תשובה אחת
קודם שיסיימו מו"מ
אחרי זה שיחתמו על הסכם
ואז נדע מה הפרטים.
עד אז, תקיפה היא פוטנציאלית.
א
אנוכי=אני
באותו הנושא:
ההסכם שהולך להיחתם בין איראן לאמריקה וביטול התקיפה האמריקנית הוא טוב לישראל?
ישלנו הסכם שלום עם איראן וירדן?
מה זאת אומרת שטראמפ עזב את הסכם הגרעין עם איראן?
מה זה ההסכם הגרעין עם איראן לא הבנתי מה זה אומר ולמה זה לא טוב לישראל
ההסכם גז של ישראל וחיזבאלה לא אמור להיחתם מחר?
שמעתם שאיראן ביטלו את ההסכם שלהם להסכם הגרעין?
למה לא עושים הסכם שלום עם איראן?
שמעתם שרוצים בארצות הברית להחזיר את הסכם הגרעין עם איראן?
אם אמריקה תתקוף באיראן סביר שאיראן תחזיר גם לנו?
לדעתכם יהיה הסכם שלום גם עם איראן ולבנון?
אמרו שרוב הסיכויים לא נחזור להסכם הגרעין, זה אומר שנצטרף לתקוף באיראן?