11 תשובות
לא בהכרח
נורא תלוי מה תבחרי ללמוד ומה יהיו התנאי קבלה.
במכללות בדרך כלל יסתכלו על הממוצע שלך, לכן אומרים שעדיף נניח 3 יחידות עם ציון 90+ מאשר 5 יחידות עם ציון 70 נגיד

אם תרצי ללמוד מקצוע שנדרשת בו רמה גבוהה של מתמטיקה אז מניחה שתצטרכי להשלים,
במידה ולא - אז הכל בסדר פשוט באמת באמת תלמדי כדי שהממוצע שלך יהיה גבוה ולא רק במתמטיקה, יחסוך לך הרבה כאבי ראש וכסף בעתיד.
חובה חוקית בוודאי לא קיימת. את תצטרכי אם תרצי להתקבל לתארים שדורשים מעל 3 יח"ל. הציון עצמו פחות משנה.
כן אף אוניברסיטה לא מקבלת עם שלוש יחל, תצטרכי מכינה או קורס השלמה
ממש לא בשביל כל דבר. תלוי מה תרצי ללמוד - בכללי יש מקומות כמו האוניברסיטה הפתוחה שאין להם תנאי קבלה לתארים ראשונים.
זה ממש תלוי תחום יש המון תארים שלא צריכים מתמטיקה אלא רק ממוצע גבוה
מה שכן זה לא נותן נקודות בונות אז כן כדאי להשקיע גם במקצועות אחרים
^^^ ממש לא, חמש יחל עם ציון 70 זה מעולה ויותר מזה האוניברסיטה מביאה בונוס של 30 נק
שואל השאלה:
המכינה/ קורס יותר קשה מאשר הבית ספר ?
^^תפסיקו להגיד את זה, זה נורא תלוי מה הציונים שלה בכל המקצועות.
עריכה - אגב ברור ש70 זה בסדר, אני גם לא חושבת שציונים באמת קובעים את הידע שלנו אבל זה עניין יחסי לפי הדרישות שהיא תקבל בעתיד אין מה לעשות ש90 עדיף על 70.
אם שאר המקצועות שלה הם סטנדרט אז ברור שעדיף לה להיות 3 יחל עם ציון מושלם
אני לומדת במוסד אקדמי ומסתכלים על הממוצע בגרויות פחות על כמה יחל עשית.
אלא אם כן כמו שכבר כתבתי המקצוע או התואר שאת מעוניינת ללמוד הם מתמטיים או דורשים רמה מתמטית מסוימת.
לא, זה לא יותר קשה.
דווקא אותה רמת חומר, תלוי איפה את לומדת בדרך כלל.
אני רוצה להתחיל ללמוד רפואה ועשיתי 3 יחל במתמטיקה ואני מתחרטת
בשביל משהו מדעי )מדעי המחשב , פיזיקה , רפואה וכו( כן
ודרך אגב זה ממש לא נכון שעדיף 100 בשלוש מאשר 70 בחמש. ברור שיעדיפו חמש)למקצועןת ריאליים( וחוץ מזה יש בונוס לחמש וךשלוש אים