4 תשובות
ממש לא! היום לא צריך תעודת בגרות או מספר יחידוץ מסויים כדי להצליח בחיים
אנונימית
לא אבל מקבלים ברוב האוניברסטיות ב4 יחידות לפחות
תמיד אפשר להשלים
לעבוד בעבודת מינימום חודשיים ולשלם לעוד יחידה
אנונימית
ממש לא כלום לא חסום ואם מש קריטי אפשר להשלים באיזה חודש אבל לא קריטי בכלל
ממש לא.