5 תשובות
מסכימה ראיתי הרבה פעמים שאיראניות מעלות טיקטוק
וישראליות כותבות להן את הדברים האלה וגם ראיתי שעונים להן סטייאנסייף או הלוואי שהטילים יגיעו אלייך וכאלה
פשוט אל תנסו להתחנף שונאים אותנו וזהו אל תשפילו את עצמכן
אנונימית
הן בוגדות. ויגיעו אליהן.
חד משמעית
כמה מטומטם אפשר להיות כדי להיות בצד של האויב?
זה לא כזה מוזר
גם האזרחים האיראנים זה אזרחים שנכנסו למלחמה פתאום והם חיים מציאות קצת דומה
יש הרבה אזרחים שלא שונאים אותנו, ואם הם עונים בתשובה מגעילה זה עליהם, והקרמה כבר תגיע אליהם
אני בעד שכולם ישארו בטוחים,
האיראנים חשובים לי כי הם אנשים של תרבות בדיוק כמוני.