9 תשובות
כשהייתי בתיכון בתקופה הזו חשבתי כבר, עם זאת אני עתודאי אז אולי זה יוצא מהנורמה :)
עוד לא חושבת, יש קודם צבא ומתמקדת בלסיים עם בגרות טובה כדי שכן יהיה לי כל האופציות באוניברסיטה פתוחות
רחוק ממש. גם לחשוב על העתיד מלחיץ טיפה במיוחד שהוא כל כך רחוק ממני ויש לי צבא קודם
רחוק כי אפילו לא קיבלתי עדיין לבגרות מפחדת להתאכזב שאני לא אוכל להתקבל חמה שאני רוצה פתאום:')
רחוק
תעשה צבא
אנונימית
לפעמים חושבת אבל קודם יש צבא
אנונימית
רחוק
כבר באוניברסיטה
אנונימית