7 תשובות
כן לגמרי
לא איזה
יש לי מתכונת עוד פחות מחודש ושתי בגרויות בינואר-מרץ
הדבר היחיד שבא לי שהעיצומים יסתיימו ונקבל כבר ציונים.
כן
בהתחלה הייתי נגד אבל אני לא יכול לקום עוד פעם ב6:30 ולישון 4 וחצי שעות כל לילה
כן
עד אחרי החגים
יאללה אני רוצה לישון וגם שהעיצומים ייגמרו
רוב הבגרויות שלי עכשיו הן חורף אז אני אוותר
לא
אני לא רוצה לפספס מלא חומר הכרחי