4 תשובות
תמיד יש מה לעשות
אין משהו מיוחד פשוט
אין משהו מיוחד פשוט
לא. מת שם
לא ממש, יחסית ריק
תלכי לברים ליד כיכר החתולות
באותו הנושא: