4 תשובות
תמיד כיף במחנה
אבל אין שם משהו מיוחד בימים האלה
אבל אין שם משהו מיוחד בימים האלה
כן זה תמיד אווירה, יש אוכל טוב וזה
כן, יש
שואל השאלה:
באיזה ימים יש משהו מיוחד חוץ מחמישי
באיזה ימים יש משהו מיוחד חוץ מחמישי
אנונימית
באותו הנושא: