5 תשובות
תלוי
שואל השאלה:
^^^אתה לא
^^^אתה לא
אנונימי
יפה לך
הייתי מובך
אם מישהו היה אומר לי שהוא מאוהב בי
הייתי מסננת אותו 5 דק אבל זה ממש תלוי מי זה.
אם זה קראש אז אני אגיד לו איי דו אבל אם לא אני אגיד לו שאנלא בנויה לחבר או שאני רואה אותו כידיד ולא מעבר..
הייתי מסננת אותו 5 דק אבל זה ממש תלוי מי זה.
אם זה קראש אז אני אגיד לו איי דו אבל אם לא אני אגיד לו שאנלא בנויה לחבר או שאני רואה אותו כידיד ולא מעבר..
באותו הנושא: