התחברות הרשמה

ההסכם שהולך להיחתם בין איראן לאמריקה וביטול התקיפה האמריקנית הוא טוב לישראל?

31 בינואר 2026, 22:05
ישראלמלחמהאיראן    
2 תשובות
מה כתוב בהסכם
ה
הגיק של מארוול
אי אפשר לדעת עד שפרטי ההסכם יפורסמו אבל ככל הנראה לא
ח
חסר בושה.
באותו הנושא:
מה זה ההסכם הגרעין עם איראן לא הבנתי מה זה אומר ולמה זה לא טוב לישראל
ההסכם גז של ישראל וחיזבאלה לא אמור להיחתם מחר?
למה ההסכם הגרעין עם איראן יכול לסכן את ישראל?
זה נכון שהולך להיות סבב חדש למלחמה מול איראן?
חושבים שהולך להיות בסוכות משהו עם איראן?
שמעתם שאיראן ביטלו את ההסכם שלהם להסכם הגרעין?
מה אתם חושבים על ההסכם שהולך להיות עם איראן?
ההסכם גרעין עם איראן לטובתנו או לרעתנו?
נראלכם שהולך להיות תקיפה חזקה באיראן??
לא הבנתי,אם איראן הפרו את ההסכם אז למה מחר הבתי ספר היסודיים חוזרים ללימודים?
שמעתי שהולך להיות עוד סבב של לחימה מול איראן זה נכון?