6 תשובות
בתור משקית תש
הכל תלוי ברמת התפקוד ובבני המשפחה האחרים (אם יש עוד מישהו בבית שיכול לעזור)
יש לי חייל שלאח שלו יש אוטיזם ויש לו התש 3
ויש לי חייל אחר שלאח שלו יש אוטיזם בתפקוד ממש נמוך (ובנוסף לכך סכרת שממש מסבכת את
המצב) ויש לו התש 7
שואל השאלה:
^אני לוחם וממה שהבנתי שתש 3 ומעלה כבר מדיח אותי מהיחידה. תכלס אח שלי בתפקוד גבוה ולא ממש שמים לב שיש לו אוטיזם אבל כן היו עם זה בעיות בעבר וזה אבל בכל מקרה שני ההורים כן יכולים לדאוג לו והכל
אנונימי
אם הוא במצב ממש קשה ואתה צריך לטפל בו נגיד שההורים לא בבית אז כן
נראה לי שכן תגיד שאתה צריך לטפל בו
נכון, התש 3 ומעלה פוסל מלוחמה